WoodWing Experience: ben jij er óók bij?

Op 28 en 29 mei organiseert WoodWing zijn tweejaarlijkse internationale Experience in Amsterdam. Wij nodigen je graag uit om dit evenement bij te wonen! Wat kan je verwachten?

Continue transformatie: geen optie, maar een must

‘Continuous transformation’ is dit jaar als thema gekozen. Maar wat houdt deze term eigenlijk in? Kort gezegd: continue transformatie is nodig om te kunnen beantwoorden aan het voortdurend veranderende medialandschap waarin je met je doelgroep wilt communiceren middels hoog kwalitatieve content.

Een zeer interessant onderwerp dat tijdens het tweedaagse evenement uitvoerig aan bod zal komen. Hoe? WoodWing brengt sprekers en experts van verschillende brands en uitgevers over de hele wereld samen om hun kennis over continue transformatie te delen.

Laat je inspireren!

Waar je als deelnemer naar kunt uitkijken? Aansprekende presentaties over het innoveren van multichannel-contentcreatieprocessen én -distributieprocessen. Laat je inspireren: ontdek hoe andere organisaties WoodWing-software inzetten en welke nieuwe ontwikkelingen je de komende tijd kunt verwachten. Benieuwd naar het programma? Bekijk het overzicht van sprekers, presentaties en workshops. In de komende weken zal de lijst verder worden aangevuld.

Wissel je graag ervaringen uit met collega’s? Ook hiertoe is volop gelegenheid tijdens het evenement!

Programma-highlight: Yamaha en Graphit

Hoe optimaliseerde Yamaha zijn contentcreatie- en contentdistributieprocessen voor de marketing van 26 Europese landen? Op dinsdag 28 mei leggen Renzo Moscou van Yamaha Motor Europe en Joris de Jong van Graphit het samen uit.

Ook aanwezig zijn? Wij nodigen je van harte uit bij de WoodWing Experience. Inschrijven kan hier. Hopelijk zien we je eind mei in Amsterdam!

Share:

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

PIM: de sleutel tot een betere customer experience

Wij zien steeds meer B2B en B2C retailers, e-tailers, fabrikanten, leveranciers en groothandels worstelen met de processen waarin zij hun productinformatie vormgeven.

Lees meer
Onze terugblik op 2020

Onze terugblik op 2020

Nog maar een paar weken en dan is het jaar weer voorbij. Een heel bijzonder jaar waarin het ondenkbare bijna …

Lees meer

Hoe manage je de marketingcontent voor 13 merken?

De NCOI Groep, kende een grote druk op het promoten van de opleidingen door middel van brochures. en wervende teksten voor op de website. Hoe dit zowel voor digitaal als print nu is opgelost voor alle kanalen lees je hier.

Lees meer

Afspraak maken