Omnichannel marketing is een trend die zich doorzet onder retailers, groothandels en fabrikanten. In de wereld van digitale transformatie is de customer journey essentieel. Met aantrekkelijke content verleid je immers de consument tot het doen van aankopen. Helemaal nu in coronatijd schieten de online aankopen omhoog en transformeren winkels van verkoopstores naar echte experience centers.
Als marketeer heb je vandaag de dag onbegrensde mogelijkheden, prachtige visuals en stories te delen met je doelgroep. Zowel online als offline. Omnichannel marketing vraagt om gestroomlijnde content creatie- en publicatieprocessen.
Maak kennis met Publication Organiser. In deze whitepaper ontdek je hoe je door het inrichten van werkprocessen je teams efficiënter kan laten samenwerken, contentcreatie processen kunt automatiseren en jouw organisatie daarmee sneller kan reageren op de markt.
Lees in deze case hoe Graphit samen met Elsevier voor een eenduidige werkwijze heeft gekozen waarmee vanuit het redactionele proces voor de magazines op eenvoudige wijze, artikelen naar de websites geplaatst kunnen worden. Daarbij was een belangrijke eis dat men het volledige IT beheer van het platform aan Graphit wilde uitbesteden.
Om snel en flexibel te kunnen werken, klopte Audax Publishing aan bij Graphit om haar redactionele workflow in te richten. De behoefte was om redacteuren, vormgevers en uitgevers beter met elkaar samen te laten werken, zowel op de zaak als vanuit huis.
NCOI wilde alle marketing content voor digital en offline (print) onafhankelijk van het kanaal en onafhankelijk van het merk, kunnen managen en publiceren. NCOI zocht een platform voor het verrijken van haar backoffice content met commerciële teksten en beelden zodat deze gepubliceerd kunnen worden naar de on- en offline kanalen voor alle merken.
Contact our experts for a free sparring session