ONZE AANPAK

We brengen content en technologie samen en helpen je een sterker merk bouwen

BUILDING BRIDGES BETWEEN BRANDS AND TECHNOLOGY

Sparren & begeleiden

art4

Onze workflow consultants denken samen met je na over wat voor jou de beste werkwijze is en hoe de software ingericht moet worden. We adviseren niet alleen, maar begeleiden en coachen ook tijdens het proces. We organiseren workshops met keyusers om de huidige processen in kaart te brengen en te sparren over de meest optimale werkwijze.

Implementatie


art3

Als we het eens zijn over de verbetermogelijkheden, de gewenste software inrichting en eventuele integraties, maken we een gedetailleerde projectplanning.  We trainen en begeleiden de keyusers zodat zij op hun beurt hun collega’s mee kunnen nemen in het werken volgens de nieuwe werkprocessen.

 

Support, beheer, nieuwe wensen

support desk

Na de implementatie ondersteunt onze supportafdeling je op dagelijkse basis bij de processen en het gebruik van de software. Onze engineers beheren de platformen en zorgen dat alles probleemloos werkt. Vaak ontstaan er tijdens het werken met de software nieuwe wensen die we met je bespreken en toevoegen in de software.

Abonnementen

art1

Onze abonnementen dekken het volledige gebruik van het platform af. Dat wil zeggen, het gebruik van de software, de hosting en helpdesk- en tweede lijn ondersteuning door onze applicatie specialisten.

Partnership

art2

We werken nauw samen met onze klanten en gaan een duurzame relatie aan waarbij we voortdurend meedenken over nieuwe mogelijkheden en verdere verbeteringen van processen. 

‘Tijdens het aanbestedingstraject kwam Graphit als winnende opdrachtnemer uit de bus dankzij een gedetailleerd plan van aanpak voor de implementatie van het nieuwe DAM systeem’
Ruud Teunissen
Projectmanager ICT NOM

Plan van aanpak in 7 stappen

Stap 1:
Inventarisatie

We inventariseren samen met jou en betrokkenen de exacte wensen en eisen. Samen maken we een afkadering van het project en stellen een plan op voor de implementatie. Zaken zoals eventuele integraties, migratie data, komen hierin aan bod.

Deze stap bestaat uit het installeren/activeren van de software, het uitvoeren van een basisinrichting en eventuele integratie met backoffice en of website.

Stap 2:
Implementatie

Stap 3:
Functionele inrichting en testen

Samen met de keyusers komen we door middel van workshops tot een inrichting van de processen en workflows en een functionele test en acceptatie in hoofdlijnen.

In deze stap begeleiden we je bij het overzetten in de nieuwe omgeving en worden digitale bestanden getagt en voorzien van metadata.

Stap 4:
Overzetten assets

Stap 5:
Oplevering

In deze stap wordt de oplossing geaccepteerd (technisch en functioneel).

We trainen de verschillende gebruikers, op user level en zorgen voor projectdocumentatie en gebruikershandleidingen.

Stap 6:
Training

Stap 7:
Operationele fase

Tijdens deze stap is het project afgerond en starten we het beheer en de support. De manier waarop we met elkaar zullen gaan werken wordt vastgelegd in een (SLA) Service Level Agreement.