Kan digital technologie merken maken of breken?

Het marketingvak is in transitie. Nieuwe technieken en media-innovaties waarmee je sneller en slimmer kunt werken, dienen zich dagelijks aan. Tegelijkertijd speelt er een fundamentele vraag: “Hoe ontwikkel ik nieuwe proposities die mijn bedrijf in dit digitale tijdperk vooruit helpen?”

Leer over de aanpak van mede-marketeers, CTO’s, growth hackers, disruptors en andere movers-and-shakers. Van operationele tips tot het structureel optimaliseren van (merk)proposities met behulp van digitale technologieën.

Rob Koghee, oprichter van New Skool Media en klant van Graphit zal, als één van de keynote sprekers, zijn visie geven op de voorwaarden voor een succesvolle content strategie en hoe digitale technologie hierbij kan helpen.

Graphit en WoodWing hebben een beperkt aantal kaarten voor relaties beschikbaar. Als je het congres wilt bijwonen mail dan naar ronald.leusink@www.graphit.nl

Klik hier om meer te weten te komen over het Martech Event 2017.

Share:

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin
Graphit en PubliQare gaan fuseren!

Graphit en PubliQare gaan fuseren! Dit is waarom wij zo enthousiast zijn over de samenwerking.

Wij kijken ontzettend uit naar de fusie. Wij zijn er van overtuigd dat Graphit en PubliQare een perfect team vormen. …

Lees meer

Nederlands Openluchtmuseum’s oplossing voor beheer van oneindig veel content: WoodWing Assets

Behoefte aan een beeldbank die alles aankan? Dan heb je Elvis DAM nodig. Dé oplossing voor opslag, beheer en koppeling van oneindig veel content.

Lees meer

Waarom efficiënter werken zorgt voor creativiteit en kostenbesparing

Door content met behulp van software efficiënter te managen, bespaar je kosten en blijft er meer ruimte over voor creativiteit. …

Lees meer

Afspraak maken