Kan digital technologie merken maken of breken?

Het marketingvak is in transitie. Nieuwe technieken en media-innovaties waarmee je sneller en slimmer kunt werken, dienen zich dagelijks aan. Tegelijkertijd speelt er een fundamentele vraag: “Hoe ontwikkel ik nieuwe proposities die mijn bedrijf in dit digitale tijdperk vooruit helpen?”

Leer over de aanpak van mede-marketeers, CTO’s, growth hackers, disruptors en andere movers-and-shakers. Van operationele tips tot het structureel optimaliseren van (merk)proposities met behulp van digitale technologieën.

Rob Koghee, oprichter van New Skool Media en klant van Graphit zal, als één van de keynote sprekers, zijn visie geven op de voorwaarden voor een succesvolle content strategie en hoe digitale technologie hierbij kan helpen.

Graphit en WoodWing hebben een beperkt aantal kaarten voor relaties beschikbaar. Als je het congres wilt bijwonen mail dan naar ronald.leusink@www.graphit.nl

Klik hier om meer te weten te komen over het Martech Event 2017.

Share:

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

WoodWing Experience: ben jij er óók bij?

Op 28 en 29 mei organiseert WoodWing zijn tweejaarlijkse internationale Experience in Amsterdam. Wij nodigen je graag uit om dit evenement bij te wonen! Wat kan je verwachten?

Lees meer

VVAA Vereniging Van Arts en Auto workflow & beeldbank

VvAA opereert al ruim 90 jaar als ledenorganisatie en dienstverlener in het hart van de gezondheidszorg. Zij zijn er voor …

Lees meer

Zo pluk je de vruchten van nieuwe workflows voor contentcreatie

Procesverbeteringen voor het creëren en publiceren van content bedenk je niet één-twee-drie. Een goede voorbereiding op het vernieuwen van werkprocessen …

Lees meer

Afspraak maken