Kan digital technologie merken maken of breken?

Het marketingvak is in transitie. Nieuwe technieken en media-innovaties waarmee je sneller en slimmer kunt werken, dienen zich dagelijks aan. Tegelijkertijd speelt er een fundamentele vraag: “Hoe ontwikkel ik nieuwe proposities die mijn bedrijf in dit digitale tijdperk vooruit helpen?”

Leer over de aanpak van mede-marketeers, CTO’s, growth hackers, disruptors en andere movers-and-shakers. Van operationele tips tot het structureel optimaliseren van (merk)proposities met behulp van digitale technologieën.

Rob Koghee, oprichter van New Skool Media en klant van Graphit zal, als één van de keynote sprekers, zijn visie geven op de voorwaarden voor een succesvolle content strategie en hoe digitale technologie hierbij kan helpen.

Graphit en WoodWing hebben een beperkt aantal kaarten voor relaties beschikbaar. Als je het congres wilt bijwonen mail dan naar ronald.leusink@www.graphit.nl

Klik hier om meer te weten te komen over het Martech Event 2017.

Share:

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

Graphit transformeert

Graphit lanceert haar nieuwe identiteit. Voor een van de eerste integratiepartners van Adobe en WoodWing in Nederland, is de tijd gekomen voor een volgende stap.

Lees meer

Optimale content creatie: doorbreek je silo’s!

Organisaties als brands en uitgevers willen inspirerende content creëren, voor alle media kanalen. Daarvoor moeten ze zich focussen op datgene waar het om gaat: het vertellen van goede verhalen – ondersteund door de beste visuals.

Lees meer

ARTIS en Graphit: implementatie WoodWing Assets én pinguïnadoptie

Liefde en zorg voor de natuur stimuleren: dat is het doel van Artis (voluit: het Koninklijk Zoölogisch Genootschap Natura Artis Magistra), de oudste dierentuin van Nederland die sinds jaar en dag in Amsterdam staat.

Lees meer

Afspraak maken