Kan digital technologie merken maken of breken?

Het marketingvak is in transitie. Nieuwe technieken en media-innovaties waarmee je sneller en slimmer kunt werken, dienen zich dagelijks aan. Tegelijkertijd speelt er een fundamentele vraag: “Hoe ontwikkel ik nieuwe proposities die mijn bedrijf in dit digitale tijdperk vooruit helpen?”

Leer over de aanpak van mede-marketeers, CTO’s, growth hackers, disruptors en andere movers-and-shakers. Van operationele tips tot het structureel optimaliseren van (merk)proposities met behulp van digitale technologieën.

Rob Koghee, oprichter van New Skool Media en klant van Graphit zal, als één van de keynote sprekers, zijn visie geven op de voorwaarden voor een succesvolle content strategie en hoe digitale technologie hierbij kan helpen.

Graphit en WoodWing hebben een beperkt aantal kaarten voor relaties beschikbaar. Als je het congres wilt bijwonen mail dan naar ronald.leusink@www.graphit.nl

Klik hier om meer te weten te komen over het Martech Event 2017.

Share:

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin
Workflow_Graphit

Efficiënte contentcreatie met Publication Organiser van Graphit

Graphit heeft de weg naar efficiënte contentcreatie uitgestippeld voor retailers, supermarkten en groothandels. Het proces is inmiddels uitgekristalliseerd in het …

Lees meer

CRV neemt de controle: “Vanuit WoodWing Assets kunnen we ons merk heel sterk neerzetten”

CRV is een innovatieve internationale organisatie voor veeverbetering. Omdat de coöperatie in meer dan 60 landen actief is, is het …

Lees meer

C&F Report: “Co-creatie in reporting 2.0”

Als unieke nichespeler op het gebied van corporate reporting verzorgt C&F Report tal van jaarverslagen – van duurzaamheidsverslagen en financiële verslagen tot complete integrated reports.

Lees meer

Afspraak maken