Graphit breidt zijn marcom platform uit met campagnemanagement tool Wrike

Graphit breidt zijn workflow platform voor contentcreatie uit met Wrike, de campagnemanagement tool voor brands. Door de krachten te bundelen en gebruik te maken van elkaars kennis en ervaring, kunnen we nog meer organisaties helpen bij het stroomlijnen van hun marketing- en contentcreatieprocessen.

Ronald Leusink, Partner bij Graphit: “We zien veel klanten worstelen met briefings en het beheren van de planning voor contentcreatie. Wrike speelt hier volledig op in met zijn online campagnemanagement tool. De oplossing van Wrike past goed binnen onze missie om ‘bruggen te bouwen tussen merken en technologie’. Campagne dashboarding is een verrijking en toegevoegde waarde bovenop onze core oplossingen voor digital asset management, contentcreatie en Adobe InDesign automation. Alle interne en externe teams die betrokken zijn bij het creëren en managen van campagnes kunnen op deze manier altijd en overal, efficiënt samenwerken en de controle houden over alle resources en campagnes.

Creëer, beheer en plan al jouw campagnes vanuit één omgeving

Campagnemanagement

De coronacrisis zorgde voor een digitale wake-up call. Van de ene op de andere dag is digitaal samenwerken essentieel geworden. Ronald Leusink: “Dit zagen wij ook bij onze klanten. De digitale transformatie is in volle gang. Veel van onze klanten hebben hier goed op ingespeeld. Toch valt ons op dat sommige teams nog steeds onafhankelijk van elkaar werken: de bekende silo’s. Zonde dat collega’s elkaars ideeën en content niet delen en/of (her)gebruikten. Een gemiste kans!” 

Marketingtechnologieën als Digital Asset Management (DAM) en Workflow voor contentcreatie spelen in deze digitale transformatie een belangrijke rol. “Bij Graphit geloven wij al jaren dat merken op hun sterkst zijn wanneer hun marketingprocessen zo slim mogelijk zijn geautomatiseerd en geoptimaliseerd. Effectieve marketing vereist orkestratie van je contentprocessen.”

“Waardevolle partner”

Jose Manuel Fernandez, Partnermanager bij van Wrike: “Met Graphit hebben we een waardevolle partner met veel kennis en ervaring gevonden. De experts van het bedrijf komen al jaren over de vloer bij merken en retailers. Zij weten waar de uitdagingen liggen en hoe hier het beste op in te spelen. Teamsilo’s herkennen wij ook vanuit de markt. Het overzicht ontbreekt vaak!”

wrike campagnemanagementtool 1 1

De toekomst van digitale transformatie dwingt marketeers te kijken naar geautomatiseerde en efficiënte processen om de concurrentie voor te blijven, omnichannelstrategieën nog beter in te richten en de time to market te verkorten.

Meer weten?
Wil jij ook het beste halen uit je mensen, teams en technologie? En ben je benieuwd naar de oplossing voor multidisciplinair samenwerken? Lees meer

Share:

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

De politie stroomlijnt redactionele processen: “WoodWing Studio en WoodWing Assets zorgen voor structuur”

Toen de politie besloot om haar communicatieactiviteiten voor een deel te centraliseren, nam zij ook haar processen onder de loep. …

Lees meer

Hoe manage je de marketingcontent voor 13 merken?

De NCOI Groep, kende een grote druk op het promoten van de opleidingen door middel van brochures. en wervende teksten voor op de website. Hoe dit zowel voor digitaal als print nu is opgelost voor alle kanalen lees je hier.

Lees meer

Contentorganisatie en omnichannel publiceren, waar te beginnen?

Marketeers anno 2021 leven in een uitdagende tijd. Dankzij de groei van het aantal mediakanalen hebben marketeers oneindig veel mogelijkheden om hun doelgroepen te bereiken met doeltreffende on- en offlinecommunicatie.

Lees meer

Afspraak maken