Graphit breidt haar team verder uit

Graphit heeft haar team versterkt met drie nieuwe collega’s; een workflow consultant, een developer en een support medewerker.

Door de steeds groter wordende uitdagingen van brandowners en uitgevers op het gebied van omnichannel content creatie en het managen van deze content, merken wij dat de behoefte aan consultancy en begeleiding bij het inzetten van workflow software bij onze klanten sterk groeiende is.

Door de grote hoeveelheid projecten waarbij we workfow applicaties en beeldbank software inzetten bij onze klanten, was het nodig om ons team verder uit te breiden.

Joris de Jong is workflow consultant en zal zich met name richten op digital asset management (beeldbank), master data management/PIM, creative workflow en Adobe InDesign automation. Joris heeft veel kennis en ervaring opgedaan bij diverse fabrikanten, groothandels en retailers met het structureren van content en het optimaliseren van publicatieprocessen en het automatiseren van de opmaak van catalogi, brochures en flyers op basis van intelligente templates in Adobe InDesign.

Jenny Oudbroekhuizen is een ervaren developer en zal zich bij ons met name bezig houden met Adobe InDesign- en EasyCatalog automation.

Ten slotte hebben we ons supportteam uitgebreid met Jeroen Jansma. Jeroen geeft ondersteuning aan klanten met betrekking tot het beheren van hun applicaties, servers en processen.

Met deze versterkingen zijn we er van overtuigd dat we onze klanten nog beter terzijde kunnen staan bij hun uitdagingen op het gebied van content creatie, content organisatie en omnichannel publiceren.

Share:

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

C&F Report: “Co-creatie in reporting 2.0”

Als unieke nichespeler op het gebied van corporate reporting verzorgt C&F Report tal van jaarverslagen – van duurzaamheidsverslagen en financiële verslagen tot complete integrated reports.

Lees meer

VVAA Vereniging Van Arts en Auto workflow & beeldbank

VvAA opereert al ruim 90 jaar als ledenorganisatie en dienstverlener in het hart van de gezondheidszorg. Zij zijn er voor …

Lees meer

Contentorganisatie en omnichannel publiceren, waar te beginnen?

Marketeers anno 2017 leven in een uitdagende tijd. Dankzij de groei van het aantal mediakanalen hebben marketeers oneindig veel mogelijkheden om hun doelgroepen te bereiken met doeltreffende on- en offlinecommunicatie.

Lees meer

Afspraak maken