CASE: ARTS EN AUTO

VvAA opereert al ruim 90 jaar als ledenorganisatie en dienstverlener in het hart van de gezondheidszorg. Zij zijn er voor ruim 117.000 medici, paramedici, (para)medisch studenten en zorginstellingen. Arts en Auto magazine is het tijdschrift van Vereniging VvAA en hét medium voor alles wat de zorgprofessional rond haar werk en in zijn vrije tijd bezighoudt.  

THE CHALLENGE

VvAA was op zoek naar een partner die de redactionele- en vormgeefprocessen van VvAA kon ondersteunen met een workflowplatform.

THE WORKOUT

In overleg met VvAA is besloten WoodWing Studio en Woodwing Assets in te zetten voor het ondersteunen van het creëren van de content voor Arts en Auto en voor de website. De visuals worden gemanaged in Woodwing Assets. Het metadateren van alle bestanden is essentieel voor het gemakkelijk terug kunnen vinden en hergebruiken hiervan. Bestanden worden bij import automatisch gemetadateerd en kunnen verder met aanvullende metadata worden verrijkt. WoodWing Studio en Assets werken zeer intuïtief voor zowel redactie als voor vormgeving. De workflowmodule biedt een totaaloverzicht van de lopende producties. Graphit ondersteunt VvAA met een volledig gehoste omgeving en een SLA waarmee de continuïteit van de dagelijkse processen geborgd is.

THE RESULTS

Hoger ROI van marketing assets
Lagere proceskosten
Multi-channel publicatie
Online samenwerken in workflow
Stabiele werkprocessen
Veilige dataopslag

THE RESULTS

Lagere proceskosten
Multi-channel publicatie
Online samenwerken in workflow
Stabiele werkprocessen
Veilige dataopslag

Meer klantcases

GRS & Groenrijk Digital Asset Management (DAM)

Binnen de marketingcampagne bieden GRS Retail en GroenRijk hun leden diverse marketinguitingen (o.a. folders, advertenties, social media berichten) in...

Bavaria kiest voor Digital Asset Management van Graphit

Het beheren, wereldwijd ontsluiten van de digitale marketing content en het bewaken van de huisstijl van alle on- en...

Boerderij/Misset

Om haar redacties "web first" te laten werken heeft Misset gekozen voor de Woodwing best of breed oplossing. Het...

Politie

Toen de politie besloot om haar communicatieactiviteiten voor een deel te centraliseren, nam zij ook haar processen onder de...

VPRO

Recentelijk is de naam ‘Multimediale Uitgeverij VPRO Gids’ in het leven geroepen. Daaruit spreekt een ambitie: naast de papieren...

CASA

Casa heeft een interne vormgeef- en fotostudio die dagelijks alle wervende content voor de website en voor de huis-aan-huis...

Hoogvliet

Iedere week verspreidt Hoogvliet Supermarkten een huis-aan-huis-folder, waarin alle weekaanbiedingen staan. Lees in deze klantcase hoe Hoogvliet samen met...

New Skool Media

New Skool Media gebruikt Woodwing Assets ter ondersteuning van haar redactionele en vormgeefprocessen. Het portfolio van NSM bestaat inmiddels uit...

DekaMarkt-Dirk van den Broek

Voor het beheren en distribueren van alle beeldmateriaal en artwork heeft Detailresult gekozen voor Woodwing Assets. Daarnaast worden worden de...

Ter Steege automatische opmaak brochures

Ter Steege is groothandel van een groot en divers assortiment potten, lifestyle artikelen en souvenirs. Alle producten zijn eigen...

ANWB

Uitgangspunt van e ANWB was een media neutrale redactie workflow op te zetten waarmee zowel de webpublicaties als printpublicaties kunnen...

Quantore automatische opmaak catalogi

Quantore is een coöperatie en het huismerk van ruim 400 kantoorvakhandels in Nederland. Het assortiment telt ruim 24.000 kantoorartikelen....

Gassan

Gassan beschikt over een interne DTP-studio die allerlei communicatiemiddelen ontwikkelt, zoals brochures en prijslijsten. Het opmaken van deze prijslijsten was een zeer bewerkelijk proces met veel correctierondes. Door het steeds meer inzetten van mobile, social en internet kwam de DTP-studio steeds meer tijd te kort. Lees hoe Paginator (EasyCatalog) nu zorgt voor het automatiseren van de repeterende opmaakwerkzaamheden.

Lees meer
Ingrediënten voor digitale transformatie nu aanwezig bij GroenRijk en GRS Retail

GRS & Groenrijk Digital Asset Management (DAM)

Binnen de marketingcampagne bieden GRS Retail en GroenRijk hun leden diverse marketinguitingen (o.a. folders, advertenties, social media berichten) in digitale en geprinte vorm. GroenRijk heeft daarnaast haar eigen webshop in beheer. Om de marketingcampagnes goed uit te kunnen rollen, zijn er de nodige wensen. De webshop moet naar een hoger plan worden getild, vormgevers willen efficiënter kunnen werken en de leden van GRS Retail willen hun marketingmiddelen meer laten aansluiten op de lokale markt.

Lees meer

Hearst

Doel van Hearst was om naast een Digital Asset Management oplossing, een Online Editing platform te implementeren waarmee alle titels van Hearst opgemaakt kunnen worden. Redactie en vormgeving werken naadloos samen in een gestroomlijnde workflow en geïntegreerde DAM omgeving van Graphit.

Lees meer

Afspraak maken