Gassan Diamonds is een Nederlandse diamant- en juwelenhandel. Gassan staat voor diamanten, juwelen en luxe horloges. Het merk Gassan representeert al meer dan 70 jaar handwerk, bewezen kwaliteit en betrouwbaarheid. Gassan heeft vestigingen in Amsterdam, Schiphol en Singapore.

THE CHALLENGE

Gassan beschikt over een interne DTP-studio die allerlei communicatiemiddelen ontwikkelt, zoals brochures en prijslijsten. Het opmaken van deze prijslijsten was een zeer bewerkelijk proces met veel correctierondes. Door de toename van de gebruikte communicatiekanalen waaronder mobile, social en internet kwam de DTP-studio steeds meer tijd te kort voor het maken van alle communicatie uitingen.

THE WORKOUT

Gassan heeft gekozen voor een Automatische Opmaak oplossing gebaseerd op EasyCatalog en InDesign. Door koppelingen met het ERP systeem worden alle productinformatie, commerciële informatie en beeldmateriaal automatisch samengevoegd in een template. Hierdoor hoeft de DTP-studio niet handmatig alle geüpdate data door te voeren. De workout bestond uit:
  • analyse
  • ontwerp
  • implementatie
  • creatie van templates
  • training

THE RESULTS

Hoger ROI van marketing assets
Dedicated service desk
Lagere proceskosten
Stabiele werkprocessen
Veilige dataopslag

THE RESULTS

Dedicated service desk
Lagere proceskosten
Stabiele werkprocessen
Veilige dataopslag

Meer klantcases

New Skool Media

New Skool Media heeft gebruikt Woodwing Assets ter ondersteuning van haar redactionele en vormgeefprocessen. Het portfolio van NSM bestaat inmiddels...

ALBELLI

Albelli biedt haar klanten gepersonaliseerde fotoproducten zoals fotoalbums, wanddecoraties, kaarten, mokken en kalenders. Voor het managen van alle graphics in...

Hoogvliet

Iedere week verspreidt Hoogvliet Supermarkten een huis-aan-huis-folder, waarin alle weekaanbiedingen staan. Lees in deze klantcase hoe Hoogvliet samen met...

VPRO

Recentelijk is de naam ‘Multimediale Uitgeverij VPRO Gids’ in het leven geroepen. Daaruit spreekt een ambitie: naast de papieren...

Nike

Nike organiseert vier keer per jaar sales events, waarbij de nieuwe collecties worden gepresenteerd. Voor het briefen van de...

NCOI

NCOI wilde alle marketing content voor digital en offline (print) onafhankelijk van het kanaal en onafhankelijk van het merk,...

CRV

CRV maakt veel rijke content die tot de verbeelding spreekt, zoals catalogi, video’s en infographics. Maar de organisatie miste...

Audax Publishing

Om snel en flexibel te kunnen werken, klopte Audax Publishing aan bij Graphit om hun gehele redactionele workflow in...

Bavaria

Het beheren, wereldwijd ontsluiten van de digitale marketing content en het bewaken van de huisstijl van alle on- en...

Karl Lagerfeld

KARL LAGERFELD heeft gekozen om de systeembelasting op te vangen door het inrichten van een centrale serveromgeving.

Politie

Toen de politie besloot om haar communicatieactiviteiten voor een deel te centraliseren, nam zij ook haar processen onder de...

ARTS EN AUTO

Vereniging van Arts en Auto, VvAA, was op zoek naar een it partner die de redactionele en vormgeefprocessen zowel...

ALBELLI

Albelli biedt haar klanten gepersonaliseerde fotoproducten zoals
fotoalbums, wanddecoraties, kaarten, mokken en kalenders. Voor het managen van alle graphics in alle fotoalbums was Albelli opzoek naar een DAM oplossing van waaruit uit alle graphics automatisch ontsloten kunnen worden naar de website.

Lees meer
Elvis_DAM_Graphit_politie

Politie

Toen de politie besloot om haar communicatieactiviteiten voor een deel te centraliseren, nam zij ook haar processen onder de loep. Men wilde de redactionele processen van de communicatieafdeling makkelijker, beter en sneller te laten verlopen. 

Lees meer

Karl Lagerfeld

KARL LAGERFELD heeft gekozen om de systeembelasting op te vangen door het inrichten van een centrale serveromgeving.

Lees meer

Afspraak maken