Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/stud2676/public_html/graphit.nl/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/nav-menu/widgets/nav-menu.php on line 89
Met de paginator kun je gestructureerde databestanden uit een PIM system of ander bronsysteem, met behulp van intelligente templates, automatisch opmaken in Adobe InDesign. Prijs- en productaanpassingen kunnen tot het laatste moment automatisch worden doorgevoerd.
”Wij hebben gekozen voor Graphit voor automatische opmaak gebaseerd op EasyCatalog en InDesign. Door koppelingen met ons ERP systeem worden alle productinformatie, commerciële informatie en beeldmateriaal automatisch samengevoegd in een InDesign template. Hierdoor hoeft onze DTP-studio niet alle data meer handmatig door te voeren.”
FEATURES
PAGINAPLANNING
Met de paginator kunnen marketingmanagers en category managers, zonder tussenkomst van DTP, via een webportaal brochures, folders, datasheets en catalogi automatisch opmaken.
INTELLIGENTE TEMPLATES
Pagina’s kunnen volledig automatisch worden opgemaakt op basis van intelligente templates. Het is het ook mogelijk alleen content elementen op de pagina’s te plaatsen. Vormgevers kunnen zich volledig concentreren op de layout zonder zich om te content te hoeven bekommeren.
DAM & CONTENTCREATIE
De paginator heeft een standaard integratie met met DAM voor het beheren en ontsluiten van de beelden voor publicaties. Beelden worden automatisch in het juiste formaat uitgeserveerd naar printuitingen en naar de website.
WORKFLOW
Middels de geïntegreerde workflow module, werken alle stakeholders zoals bijvoorbeeld productmanagers, inkoop en marketing samen met vormgevers aan de totstandkoming en goedkeuring van de publicaties.
ONLINE EDITOR
Met de online editor kun je aanvullende content zoals stories en visuals toevoegen aan de productinformatie die uit het bronsysteem komt.
AUTOMATISCHE OPMAAK
Graphit helpt je bij het afstemmen van de data source, de beeldinformatie, het maken van templates, het taggen van de datavelden en het bedenken en toepassen van de automatische opmaakregels.
Yamaha Motor Europe bedient met Publication Organiser 24/7 distribiteurs en dealers in 26 Europese landen met volledige gelokaliseerde marketingmaterialen. Daarnaast wordt alle visuele content beheerd in het geïntegreerde DAM en ontsloten naar de website en de pressroom. Door het inzetten van het platform heeft Yamaha enorm kunnen besparen op de operationele kosten en is de time to market van product releases en campagnes drastisch verkort.
Casa heeft een interne vormgeef- en fotostudio die dagelijks alle wervende content voor de website en voor de huis-aan-huis folders creëert. Gezien het grote en steeds veranderende assortiment was het essentieel een beeldbank, ofwel een digital asset management-systeem op te zetten voor het beheren en publiceren van alle content voor de website, de folders en voor het Point of Sale-materiaal.
Voor het beheren en distribueren van alle beeldmateriaal en artwork heeft Detailresult gekozen voor Woodwing Assets.
Daarnaast worden worden de huis aan huis folders met behulp van Adobe InDesign en Paginator (EasyCatalog) semi-automatisch opgemaakt.
Met de DAM module beheer en deel je efficiënt al jouw digitale brand assets en content, zoals foto’s, illustraties, logo’s video’s, audio, presentaties.