Het marketingvak is in transitie. Nieuwe technieken en media-innovaties waarmee je sneller en slimmer kunt werken, dienen zich dagelijks aan. Tegelijkertijd speelt er een fundamentele vraag: “Hoe ontwikkel ik nieuwe proposities die mijn bedrijf in dit digitale tijdperk vooruit helpen?”
Leer over de aanpak van mede-marketeers, CTO’s, growth hackers, disruptors en andere movers-and-shakers. Van operationele tips tot het structureel optimaliseren van (merk)proposities met behulp van digitale technologieën.
Rob Koghee, oprichter van New Skool Media en klant van Graphit zal, als één van de keynote sprekers, zijn visie geven op de voorwaarden voor een succesvolle content strategie en hoe digitale technologie hierbij kan helpen.
Graphit en WoodWing hebben een beperkt aantal kaarten voor relaties beschikbaar. Als je het congres wilt bijwonen mail dan naar ronald.leusink@www.graphit.nl
Klik hier om meer te weten te komen over het Martech Event 2017.
Lees ook:
Wat moet je je precies voorstellen bij het support dat je van Graphit kunt verwachten? Onze eigen Frank en David vertellen je er meer over.
Klanten van Graphit – brandowners en uitgevers zoals Reed Business, New Skool Media, Yamaha Motor Europe, Dekamarkt, NCOI en Albelli – maken gebruik van onze softwareplatformen. Deze organisaties hebben vaak met kritische deadlines te maken, bijvoorbeeld vanwege het...
Graphit viert 35-jarig bestaan met steun aan 4Ocean
In december 2018 bestaat Graphit 35 jaar. Een mooi moment voor een korte terug- en vooruitblik. In deze blog gaan we in gesprek met Graphit-partners Ronald Leusink en Sybrand Vochteloo.
Wat is Digital Asset Management?
Wat betekent Digital Asset Management voor jóuw organisatie? Een DAM-platform is het fundament voor je marketingafdeling. Lees er meer over in deze blog!